Jednym z łatwych sposobów pozyskiwania klientów jako początkujący jest oferowanie swoich usług za darmo, uzyskiwanie referencji, a następnie budowanie płacącej bazy klientów.
Jeśli koncentrujesz się na budowaniu marki osobistej, nie możesz kopiować. Sposób budowania lojalności prowadzi przez autentyczność i osobowość.
Naucz się czegoś, Upewnij się, że jest to coś, co możesz zrobić sam.
Wykonaj to za darmo, Najlepszym sposobem na uzyskanie recenzji/rekomendacji jest udostępnienie umiejętności za darmo.
Sprzedawaj swoje umiejętności, Następnym krokiem, dzięki któremu możesz rozwijać swój biznes, jest rozpoczęcie marketingu.
Poproś o rekomendacje, Budowanie bazy klientów polega na uzyskiwaniu recenzji i rekomendacji.
Skaluj, Dojdziesz do punktu, w którym będziesz miał zbyt wielu klientów, aby samemu sobie z nimi poradzić.
Kiedy tworzymy treści, które są zgodne z tym, kim jesteśmy, pokazujemy światu naszą osobowość. To właśnie przyciąga ludzi – nie treść, ale osoba stojąca za marką. Odnoszenie sukcesu i budowanie marki osobistej, którą ludzie rozpoznają i której ufają, wymaga autentyczności, autentycznej i wyjątkowej perspektywy oraz osobistego kontaktu, którego nie można powielić. Nie możesz po prostu naśladować tego, co już istnieje i oczekiwać sukcesu.
Opowiadanie historii to skuteczny sposób na zbudowanie osobistej więzi z odbiorcami. Podziel się swoją osobistą podróżą, doświadczeniami i sukcesami, aby pomóc odbiorcom połączyć się z Tobą na głębszym poziomie. Opowiadanie historii może sprawić, że tekst będzie bardziej wciągający, zapadający w pamięć i przekonujący.
Twórz wysokiej jakości treści, które przemawiają do odbiorców i świadczą o Twojej wiedzy. Może to obejmować posty na blogach, filmy, podcasty lub posty w mediach społecznościowych.
10 najlepszych umiejętności o wysokich dochodach w 2023 r
1. Prompt – Zapytania do AI
2. Sprzedaż
3. Pisanie treści
4. Projektowanie stron internetowych
5. Płatne reklamy
6. SEO
7. Edycja wideo
8. Marketing e-mailowy
9. Tworzenie oprogramowania
10. Marketing w mediach społecznościowych
20% Twoich działań generuje 80% Twoich wyników. Powszechną radą jest skupienie się bardziej na tych 20% działań, które przynoszą rezultaty. Ale najpierw musisz stworzyć na to miejsce, usuwając to, co nie działa.
Publikowanie wysokiej jakości treści online może TYLKO pomóc w rozwoju Twojej firmy. Będziesz zaskoczony, jak wiele osób w mediach społecznościowych ma problemy, które możesz rozwiązać.